Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Editexperts

Editexperts company provides all services related to, dissertation and research academic projects (شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه و پروژه های دانشگاهی)

هدف از نگارش یک پروپوزال تحقیقی چیست؟

هدف از نگارش یک پروپوزال تحقیقی چیست؟

پروپوزال تحقیقی نوشته مستندی است که زوایای پنهانی از حوزه مطالعاتی شما را نشان داده و باعث سهولت در طراحی تحقیق در آن زمینه می شود. این نوع نوشته مرتبط با پروژه های تحقیقاتی دانشجویان برای نگارش پایان نامه دکتری است و باید به شکل آکادمیکی نوشته شود. مهمترین هدف از نگارش این نوع نوشته پیروی کردن از یک طرح کلی است. برای ارانه هر چه بهتر یک پروپوزال تحقیقی نکته مهم شروع به موقع است و سعی کنید در نوشته خود از پروپوزال های موفق مثال بزنید، فیدبکی از دانشکده خود ارائه کنید.    

 

                                                                                                          

 

 

پروپوزال باید شامل چه مطالبی باشد؟

طرح کلی از اهداف تحقیقی و فرایض، خلاصه ای از تحقیق اولیه در عنوان موضوع، جزئیاتی از طرح تحقیقی مطرح شده و روش ها، زمان بندی، طرح کلی از سرفصل عناوین از جمله مقدمه، مرور ادبی، روش توصیف نتایج تحقیقی، خلاصه و نتیجه گیری است. برای ارائه یک پروپوزال خوب کافی است موارد گفته شده را انجام دهیدپروپوزال معمولا 10 تا 40 صفحه است، اما به یاد داشته باشید کم بودن تعداد صفحات یک پروپوزال تحقیقی، کیفیت پروژه تحقیقی را نشان نمی دهد. زمانی نوشتن آن  به شما کمک می کند که آنچه انجام می دهید در راستای آنچه طراحی کرده اید باشد، سریعا به مطالعه مطالب مهم و موضوعات مرتبط اقدام کنید، عقاید کاربردی و قابل دسترسی را تعیین کنید، به برنامه ریزی و مدیریت زمان بیاندشید ، همین حالا شروع کنید.نکته مهم در بخش منابع قابل فهم بودن و امکان استفاده از آنهاست. مطمئن شوید مراجع و منابع به کار رفته در نوشته شما نقش بزرگی در تجزیه و تحلیل مقاله تحقیقی تان ایفا می کنند. طوریکه باید بتوانید بازتاب انتقادی از انتخاب مطالب مناسب داشته باشید. اگر از شیوه تحقیقی مناسب و اصول آن به درستی استفاده کنید مطمئنا موفق می شوید.  

سفارش پروپوزال

انجام پروپوزال

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post